Uncategorized

Sterk staaltje webcare

By 12 mei 2016 No Comments

Facebook en Twitter staan er vol mee: voorbeelden van gevatte en humoristische webcare-reacties. Het zijn leuke afleiders tijdens een drukke werkdag. Laten wij nou de acht leukste voor je hebben geselecteerd. Daar kom je deze werkdag vast mee door!

1. KLM geeft een mooi voorbeeld van een gevatte reactie.
11

2. Bij T-Mobile houden ze zich aan de regel: wie A zegt, moet ook B zeggen.
22

33

3. Maes bewijst dat ook van negatieve berichten wat valt te maken.
44

4. NS vertelt wat we altijd al wilden weten.
55

5. Er bestaan niet alleen goede reacties, maar ook geweldige berichten.
66

6. Het leukste is als een bedrijf een nog betere grap maakt dan de consument.
77

7. Ook IKEA heeft de kunst van webcare onder de knie.
88

8. We begonnen met KLM, we eindigen met KLM. Gewoon omdat ze zo goed zijn.
99

Door: Annelieke

Author COMNOW

More posts by COMNOW

Leave a Reply